اخبار / دانشگاهی / فردا آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فردا آخرین مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۶ این دانشگاه فردا سه شنبه ۲۷ تیرماه پایان می یابد.

مجتبی علوی فاضل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مهلت انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۶ این دانشگاه ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ تیرماه پایان می یابد و داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.<>وی افزود: داوطلبان می توانند ۱۰۰ اولویت را در فرم انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه انتخاب کنند.

<>سخنگوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: همچنین داوطلبانی که تاکنون اقدام به انتخاب رشته کرده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون این دانشگاه فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

<>علوی فاضل تاکید کرد: رشته محل هایی که در سایت مرکز آزمون این دانشگاه وجود دارد قانونی بوده و مورد تایید است.

<>وی خاطرنشان کرد: به داوطلبان توصیه می کنم تا فرصت را از دست ندهند و خود را درگیر حواشی و مطالبی که غیر از سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه است، نکنند.

<>سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: به داوطلبان تاکید می کنم تا در فرصت باقی مانده و هرچه سریع تر نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه اقدام کنند.

<>علوی فاضل تاکید کرد: دانشگاه آزاد تابع ضوابط و قوانین آموزش عالی کشور است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶