اخبار / دانشگاهی / عدم تأیید مدارک کدرشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

عدم تأیید مدارک کدرشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد

رئیس سازمان امور دانشجویان از عدم تایید استعلام مدارک رشته‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد که از سوی شورای گسترش آموزش عالی تایید نشده باشند، خبر داد.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت:‌ روند استعلام مدارک از سوی اداره کل دانش آموختگان به این صورت است که هر مدرکی که از یک واحد به ما ارائه می‌شود ما آن را با لیست واحدهای تأیید شده شورای گسترش آموزش عالی مطابقت می‌دهیم و اگر نام آن واحد در لیست واحدهای مورد تأیید بود استعلام صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با تائید یا عدم تائید استعلام مدارک دانشگاه آزاد در رشته‌های غیرمجاز این دانشگاه گفت: ما مشکل خاصی با استعلام مدارک هیچ دانشگاهی نداریم ولی ممکن است نام یک واحد در لیست واحدهای مورد تأیید شورای گسترش آموزش عالی وجود نداشته باشد که در این صورت اداره کل دانش‌آموختگان نمی‌تواند این مدارک را تأیید کند.

صدیقی ادامه داد: روند معمول این است که استعلام مدارک فارغ‌التحصیلان واحدها و رشته‌هایی تأیید می‌‌شود که آن واحدها و رشته‌ها از سوی شورای گسترش آموزش عالی تأیید شده باشند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی، کاردانی
و سایر  مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
 

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۳۹۵