اخبار / دانشگاهی / عدم امکان تبدیل بورس خارج به داخل دکتری در سال ۹۷ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

عدم امکان تبدیل بورس خارج به داخل دکتری در سال ۹۷

<>بنا بر اعلام سازمان سنجش، امکان تبدیل بورس خارج به داخل دکتری در سال ۱۳۹۷ وجود ندارد.

<>همچنین اعزام داوطلبان یا مربیان آموزشی و پژوهشی پذیرفته شده که محل خدمت آتی آنان در سایر دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی است، مشروط به تقبل ۱۰۰% هزینه ها توسط دستگاه مربوط و ارائه موافقت نامه رسمی از سایر دستگاه های اجرایی، با مطمح نظر قراردادن ماده ۶۱ قانون مدیریت خدمات کشوری میسر خواهد بود.
مسئولیت هرگونه مغایرت در میانگین دروس (معدل) و اطلاعات و مدارک مورد نظر، متوجه متقاضی است و در صورت اثبات تخلف، در هر یک از مراحل اعم از طی فرآیند بورس، حین تحصیل یا پس از پایان تحصیلات، پذیرش فرد ابطال می شود و باید هزینه های مترتب را بپردازد.

<>گفتنی است اعطای بورس تحصیلی و مزایای ناشی از آن صرفا امتیاز اعطایی از سوی سازمان امور دانشجویان است و در صورت وجود اعتبار قابل پرداخت خواهد بود.
ضمناً انجام خدمت پس از اتمام تحصیل منوط به رضایت بخش بودن وضعیت تحصیلی و علمی و احراز شرایط مورد نیاز دانشگاه محل تعهد به تشخیص آن دانشگاه می باشد.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶