اخبار / شورای عالی انقلاب فرهنگی / عباس کریمی گزینه جدید ریاست دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

عباس کریمی گزینه جدید ریاست دانشگاه آزاد

رئیس سابق دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران گفت: از من نیز برای ریاست دانشگاه آزاد برنامه کاری خواسته شده است. خبرگزاری فارس: عباس کریمی گزینه جدید ریاست دانشگاه آزاد عباس کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس از ارایه برنامه کاری خود برای ریاست دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: از بنده نیز خواسته شده است تا برنامه خود را برای مدیریت دانشگاه آزاد ارائه دهم اما نمی‌دانم چقدر در نزد آقایان به گزینه ریاست دانشگاه آزاد تبدیل شده‌ام. 

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسانی از شما برای مدیریت دانشگاه آزاد برنامه کاری خواستند، گفت: از من خواسته شده که اسم افراد را در این زمینه مطرح نکنم.

کریمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سابقه مسئولیت در بخش‌های دولتی و آزاد داشته‌ام، نقطه‌نظراتم را بیان کردم، منتهی آقایان نظرشان این است که این بحث مطبوعاتی نشود و این امر به جهت‌گیری‌های آقایان باز می‌گردد.

براساس این گزارش، عباس کریمی طی سال‌های 1385 تا 1388 ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را برعهده داشت و در دانشگاه آزاد نیز مسئولیت‌هایی داشته‌ است.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰