اخبار / دانشگاهی / ظرفیت ۸۱ هزار نفر برای تکمیل ظرفیت کنکور ارشد / آغاز ثبت نام از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعیه کدرشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ امروز دوشنبه اعلام می شود و داوطلبان از فردا می توانند انتخاب رشته کنند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از رشته های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی افزود: تمامی متقاضیان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در صورت واجد شرایط بودن و بر اساس ضوابط مندرج در اطلاعه مذکور و دارا بودن نمره کل بزرگ تر و یا مساوی یک می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبان واجد شرایط از فردا سه شنبه ۱۳ تا شنبه ۱۷ مهر می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب ۲۰ کدرشته محل در صورت وجود، اقدام کنند و به ترتیب اولویت آن را در فرم اینترنتی خود ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ حدود ۸۱ هزار نفر است.

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد 
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵