اخبار / سازمان سنجش آموزش کشور / ضوابط پذیرش در دانشگاه رامین خوزستان تغییری نکرده است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ضوابط پذیرش در دانشگاه رامین خوزستان تغییری نکرده است

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پذیرش سال جاری (1391) به هیچ عنوان تغییری در ضوابط پذیرش دانشگاه رامین خوزستان انجام نداده است . به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص نامه سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان اطلاعیه‌ای را صادر کرد که به شرح زیر است: با توجه به مطالب مطرح شده در برخی از رسانه‌های گروهی در خصوص نامه شماره 23/1338 مورخ 7 خرداد 1391، سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان به این سازمان جهت تنویر افکار عمومی و داوطلبان آزمون سراسری به خصوص داوطلبان استان‌های لرستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری مطالب زیر به استحضار می‌رسد.
سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان طی مراجعه حضوری و مکاتبه رسمی درخواست پذیرش 100 درصد بومی داوطلبان شد. در سازمان به نامبرده توضیحات لازم و کافی در خصوص بومی‌گزینی داده شده و به ایشان اعلام شده که درخواست آن دانشگاه با توجه به سیاست‌ها و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل انجام نیست و مخالفت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 4 مرداد 1391 به صورت رسمی طی نامه شماره 2/12475 توسط معاون فنی و آماری سازمان به سرپرست دانشگاه رامین ابلاغ شد.
برای اطمینان خاطر داوطلبان استان‌های فوق‌الذکر اعلام می‌شود سازمان سنجش آموزش کشور درپذیرش سال جاری (1391) به هیچ عنوان تغییری در ضوابط پذیرش دانشگاه رامین خوزستان انجام نداده و این امر با نگاهی به وضعیت آمار پذیرش در سال‌های 1390 و 1391 بر اساس استان بومی داوطلب واضح و روشن است. تعداد پذیرش استان چهارمحال و بختیاری در دانشگاه رامین در سال 1390، 8 نفر و در سال 1391، 12 نفر، تعداد پذیرش داوطلبان استان لرستان در این دانشگاه در سال 1390، 59 نفر و در سال 1391، 66 نفر و در نهایت تعداد پذیرش داوطلبان ایلام در دانشگاه رامین در سال 1390، 36 نفر و در سال 1391، 25 نفر بوده است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱