اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / ضوابط مشروطی دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال آخر اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ضوابط مشروطی دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال آخر اعلام شد

معاونت آموزشی وزارت علوم ضوابط مشروطی دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال آخر را اعلام کرد. خبرگزاری فارس: ضوابط مشروطی دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال آخر اعلام شد به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، معاونت آموزشی وزارت‌ علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بخشنامه‌ای ضوابط مشروط شدن دانشجویان کارشناسی ارشد را که به همراه پایان‌نامه تحصیلی واحدهای درسی دیگری را نیز انتخاب می‌کنند، اعلام کرد.

براساس بخشنامه 21 آبان‌ماه معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در صورتی که دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال آخر به همراه پایان‌نامه تحصیلی حداقل 8 واحد درسی بدون احتساب واحد پایان‌نامه انتخاب و نمره میانگین کمتر از 14 کسب کنند، مشروط محسوب می‌شوند.

همچنین اگر تعداد واحدهای درسی و پایان‌نامه در آن نیمسال به حداقل 8 واحد رسیده باشد و دانشجو با احتساب نمرات دروس گذرانده شده و پایان‌نامه میانگین کمتر از 14کسب کند به منزله مشروطی در آن نیمسال است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰