اخبار / دانشگاهی / ضوابط حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ضوابط حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حذف و اضافه دانشجویان آزاد اسلامی از ۷ مهر آغاز شد و تا ۱۲ مهر ادامه دارد. دانشجویان برای حذف و اضافه باید به موارد آیین‌نامه‌ای توجه کنند و خارج از این قواعد عمل نکنند.

<>بر اساس قوانین دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان باید هر ترم طبق معدل خود واحد دریافت کنند، در حذف و اضافه نیز دانشجویان باید به سقف واحدها توجه کنند. 

<>دانشجو در مهلت حذف و اضافه می‌تواند حداکثر دو درس را دریافت یا دو درس را که قبلاً انتخاب کرده، از لیست دروسش حذف کند. بااین‌وجود دانشجویان می‌توانند با اجازه دانشکده و تأیید مدیر گروه بیش از دو درس حذف و اضافه داشته باشند.

<>دانشجویان همچنین باید توجه کنند که تعداد واحدهای درسی باقی‌مانده آن‌ها از حداقل مجاز (۱۲ واحد برای دوره‌ای، ۱۰ واحد برای پاره‌وقت و ۸ واحد برای آموزش معلمان) کمتر نشود.

<>حذف اضطراری در دانشگاه آزاد اسلامی                             

<>بر اساس قوانین دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو می‌تواند تا پنج هفته قبل از پایان نیمسال تحصیلی فقط یکی از درس‌های نظری یا عملی یا عملی-نظری خود را حذف کند، مشروط به اینکه واحدهای درسی باقی‌مانده وی از حداقل مجاز (دوره‌ای ۱۲ واحد، پاره‌وقت ۱۰ واحد، آموزش معلمان ۸ واحد) کمتر نشود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی، کاردانی
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷