اخبار / دانشگاهی / ضرورت ایجاد رشته‌های بین‎رشته‌ای در مقطع دکتری آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ضرورت ایجاد رشته‌های بین‎رشته‌ای در مقطع دکتری آزاد

<>رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مقطع دکتری بازنگری برای ایجاد رشته‌های بین‎رشته‌ای در دانشگاه آزاد مورد نیاز است.

به گزارش ایسنا، دکتر رهبر در این نشست با تأکید بر لزوم توجه به کیفیت در تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: افزایش کیفیت در واحدها می‌تواند به افزایش جذب دانشجو نیز منجر شود، بنابراین لازم است برنامه ریزی لازم برای ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی در واحدها صورت گیرد.

<>دکتر رهبر در ادامه با بیان اینکه دانشگاه‌های کشور از جمله دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی دارای صندلیهای خالی در رشته‌های علوم مهندسی و علوم انسانی هستند، گفت: امروز تنها رشته‌ای که ظرفیت خالی ندارد، رشته‌های علوم تجربی و رشته‌های علوم پزشکی است. از این رو ما باید در دانشگاه آزاد اسلامی برای گسترش و توسعه این رشته‌ها برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم و زیرساختهای لازم برای جذب دانشجوی رشته پزشکی ایجاد کنیم.

<>رییس دانشگاه آزاد در ادامه با بیان اینکه تکریم و توجه به خیرین در دانشگاه آزاد اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این دانشگاه، یک دانشگاه مردمی است و باید با اتصال و نزدیکی با مردم ارتباط خود را با عموم جامعه بیشتر کند. اگر مردم از خیر و برکت این دانشگاه بهره‌مند شوند، بدون شک با جان و دل به دانشگاه آزاد اسلامی کمک خواهند کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم تربیت تکنسین در دانشگاه‌ها گفت: امروز شرایط به گونه‌ای است که جامعه به تکنسین نیاز دارد. ما باید یک بازنگری جدی در رشته‌ها انجام دهیم.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶