اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / صلابت و بزرگی اسلام با خس و خاشاک شیطان صفتان قد خم نخواهد کرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

صلابت و بزرگی اسلام با خس و خاشاک شیطان صفتان قد خم نخواهد کرد

قم - خبرگزاری مهر: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص)، تأکید کرد: صلابت و بزرگی اسلام چنان عظیم است که با خس و خاشاک شیطان صفتان قد خم نخواهد کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در این بیانیه آمده است: السلام علیک یا رسول الله السلام علیک یا محمد بن عبدالله. بیش از هزار و چهارصد سال است که نور پرفروغ دین عالم‌تاب اسلام عزیز درخشیدن گرفته و روز به روز تلالو جمیل آن با جلالی بیشتر نورافشانی می‌کند.

چشمان همه آزادی‌خواهان و ستم‌دیدگان در طول تاریخ بر این نور خیره مانده و صف به صف مشتاقانه در حریم آن گرد آمده‌اند تا سعادت و بقای خویش را از آن طلب نمایند و خود را به آن بسپارند.

آری، اسلام پناه همه انسان‌هایی است که از سیاهی و بی‌داد رسته‌اند و معتصم به حبل المتین جهان‌شمول آن مکتب رحمانی، پناهگاهی امن یافته‌اند تا از شر اشرار و دشمنان انسان و انسانیت برهند.

در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است: این چنین است که هر از گاهی دژخیمان و اصحاب ابلیس به امیدی واهی بر طبل شقاوت خویش می‌کوبند و به زعم خود پنجه‌ای به امید خدشه وارد کردن به دین ظلم‌ستیز اسلام می‌خراشند؛ غافل از آنکه این نور با قلوب مسلمین عالم عجین شده و وجودشان را از لذائذ روحانی معنوی سیراب ساخته است.

صلابت و بزرگی اسلام چنان عظیم است که با خس و خاشاک شیطان صفتان قد خم نخواهد کرد.

مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در ادامه بیانیه خود تصریح کرده است: مسلمان خود را مدیون دینش می‌داند و سر از پا نشناخته مدافع حریم این امانت گرانبهای رسول معظم آن است.

بیش از هزار سال است که ایادی شیطان رجیم به روش‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی،‌ نظامی و ... به جنگ مسلمانان و اسلام آمده‌اند و هر بار مفتضحانه‌تر از قبل به لانه خویش بازگشته‌اند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: اکنون وقت آن است که فرزندان اهریمن عبرت بگیرند و بدانند که اسلام، عزیز و مسلمان غیرتمند است و هیچ‌گاه نخواهد گذاشت حتی ذره‌ای از شوکت و قداست مکتبش کاسته شود.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اهانت اخیر فیلم‌ساز آمریکایی را به اسلام محکوم می‌کند و همه مسلمین عالم را به اعلام انزجار از این حرکت مذبوحانه دعوت می‌نماید.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۱