اخبار / دانشگاهی / صدور کارت‌های بین‌المللی دانشجویی و اساتید به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

صدور کارت‌های بین‌المللی دانشجویی و اساتید

کارت های بین المللی دانشگاهی ISIC و ITIC برای دانشجویان و اساتید و تمام دانشگاه‌های سراسر کشور صادر می شود.

به گزارش خبـــرنگار مهر، اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تهران تنها نماینده انحصاری در کشور با پشتیبانی سازمان بین المللی یونسکو، کارت های بین المللی دانشگاهی ISIC و ITIC   را برای دانشجویان و اساتید و تمام دانشگاه‌های سراسر کشور صادر می کند.

  کارت دانشجویی بین المللی در سال ۱۹۵۳ بنیانگذاری شد و هم اکنون در بیش از ۱۳۰ کشور دنیا به عنوان تنها مدرک بین المللی جامعه دانشگاهی شناخته می‌شود.

 این کارت از سال ۱۹۶۸ تحت حمایت سازمان یونسکو قرار گرفته و بسیاری از سازمان‌های بزرگ جهان از آن پشتیبانی می کنند و به دارندگان این کارت ارائه خدمات می کند.

با استفاده از این کارت اساتید و دانشجویان بیش از ۴۳۰۰۰ تخفیف در ۱۳۰ کشور دنیا برخوردار می شوند.

در کشور ایران نیز دارندگان کارت می توانند از تخفیف در خرید از فروشگاه های اینترنتی، خرید بلیط سینما، خرید کتاب، استفاده از خدمات آموزشی، اقامت در هتل‌ها، خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، استفاده از خدمات رستوران‌ها و... بهره مند شوند.

 اعتبار این کارت‌ها از اول سپتامبر هر سال میلادی به مدت ۱۶ ماه است که در صورت ارائه مدارک (عکس پرسنلی + گواهی اشتغال به تحصیل یا کپی کارت دانشجویی برای دانشجویان /عکس پرسنلی + کپی حکم کارگزینی و یا قرارداد یا نامه دعوت به تدریس برای اعضاء هیات علمی و اساتید حق التدریس) قابل صدور است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر از لیست تخفیفات در ایران و سایر کشورها می توانند به آدرس www.isic.org قسمت Benefits مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۶۶۴۸۱۶۱۲_ ۰۲۱(شنبه تا چهارشنبه از ۹ الی ۱۶) تماس حاصل کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3


تاریخ خبر دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵