اخبار / دانشگاهی / صدور دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در کمتر از ۱۴ روز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

صدور دانشنامه فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در کمتر از ۱۴ روز

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد گفت: در صورت اصلاح ساختار تشکیلاتی این اداره کل، مدت زمان تحویل دانشنامه فارغ‌التحصیلان به کمتر از ۱۴ روز خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد عابدی با بیان اینکه عملیاتی شدن دستورالعمل اجرایی نحوه بررسی و ارسال مدارک دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در دست اقدام است، گفت: در صورت اجرایی شدن این دستورالعمل به طور قطع تعداد مدارک بازگشتی به دلیل نقص در پرونده، به واحدها بسیار کمتر خواهد شد.<>وی افزود: در این دستور العمل ترتیبی اتخاذ شده تا تمامی کارشناسان دانش آموختگان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی طی یک دستورالعمل یکسان فعالیتهای خود را انجام داده و به مرکز ارسال کنند.

<>مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: بدون شک این فرآیند می تواند به تسهیل و تسریع صدور مدارک دانش‌آموختگان کمک کند.

<>عابدی گفت: دستورالعمل اجرایی نحوه بررسی و ارسال مدارک دانش‌آموختگان دانشگاه نهایی شده و در آینده‌ای نزدیک به واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ خواهد شد.

<>

<>یکپارچه سازی سامانه صدور مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد

<>وی با بیان اینکه یکپارچه‌سازی سامانه صدور مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در دست اجراست، افزود: در صورت راه‌اندازی این سیستم جامع و شبکه یکسان، شاهد تحویل مدارک دانش آموختگان به صورت به‌ روز خواهیم بود.

<>مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در صورت اصلاح ساختار تشکیلاتی اداره کل دانش آموختگان، مدت زمان تحویل دانشنامه به فارغ‌التحصیلان به کمتر از ۱۴ روز خواهد رسید.

<>عابدی گفت: براین اساس درخواست ریز نمرات دانشجویان از زمان تحویل به سازمان مرکزی ظرف ۷۲ ساعت و پاسخ استعلام نهادهای مختلف از دانشگاه در صورت نداشتن مغایرت، ظرف ۴۸ ساعت انجام می شود.

<>وی اظهار داشت: ساختار تشکیلاتی اداره کل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به شدت نیازمند بازنگری و توجه خاص است و در صورت تغییر و تقویت ساختار تشکیلاتی این اداره کل، این دانشگاه در امور محوله ارتقا کیفیت پیدا خواهد کرد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶