اخبار / دانشگاهی / شیوه گرفتن و رفع نقص کارت آزمون کاردانی به کارشناسی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شیوه گرفتن و رفع نقص کارت آزمون کاردانی به کارشناسی

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای تاریخ نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و سایر جزئیات مورد نیاز داوطلبان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای که ظهر امروز منتشر کرد تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمد داوطلبان متقاضی گزینش در رشته‌های بدون آزمون می‌توانند برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نام و کد رشته ‌محل‌های خود از تاریخ 19 تا 21 مرداد پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و از قسمت ویرایش اطلاعات، اطلاعات خود را مشاهده یا ویرایش کنند.

نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون برگه راهنمای آزمون و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه هفته آینده 19 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

اگر داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، می‌تواند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری، اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام را دریافت کند. این امکان برای داوطلبانی فراهم شده که در سیستم پاسخگویی عضو شوند.

نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمونسازمان سنجش در جدولی نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان رشته‌های امتحانی با آزمون بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در بند 31 تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند، را اعلام کرد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این لینک فایل جدول‌های شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون و حوزه‌های رفع نقص کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال‌ 1395 براساس‌ استان‌ محل‌ اقامت‌ فعلی‌ داوطلبان را دریافت کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسی 
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵