اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / شكست ژاپن برابر تيم دانشگاه آزاد قزوين به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

شكست ژاپن برابر تيم دانشگاه آزاد قزوين

تيم دانشگاه آزاد قزوين توانست در مسابقات جهاني ربوكاپ تركيه بر تيم ژاپن و پرتغال پيروز شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد قزوين، تيم MRL از دانشگاه آزاد قزوين در نخستين ديدار خود در ليگ پرطرفدار ربات فوتباليست سايز متوسط موفق شد تيم ژاپن را با نتيجه 7 بر صفر شكست دهد.
در اين بازي كه در سالن برگزاري مسابقات در شهر استانبول تركيه بين تيم دانشگاه آزاد قزوين از ايران و تيم hibikino musashi از ژاپن برگزار شد، پژوهشگران ايراني موفق شدند در يك بازي كاملا يك‌طرفه اين تيم را با حساب صفر بر 7 شكست دهند.
كشور ژاپن يكي از كشورهاي صاحب‌نام در علم رباتيك است و غلبه تيم كشورمان بر اين تيم نشانگر توانمندي‌هاي علمي ايرانيان در اين عرصه است.
همچنين در اين رقابت‌ها تيم MRL دانشگاه آزاد قزوين در دومين ديدار خود در ليگ پرطرفدار ربات فوتباليست سايز متوسط موفق شد تيم پرتغال را با نتيجه 3 بر صفر شكست دهد.
در دومين بازي در اين ليگ تيم MRL دانشگاه آزاد قزوين كه توانسته بود در بازي اول، تيم ژاپن را صفر بر 7 شكست دهد با حساب صفر بر 3 از سد تيم پرتغال گذشت و جزو 10 تيم برتر به دور بعدي اين مسابقات صعود كرد.
بازي‌هاي ليگ فوتباليست سايز متوسط با حضور 18 تيم از 12 كشور دنيا در استانبول تركيه در حال برگزاري است.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰