اخبار / دانشگاهی / سقف انتخاب واحد دانشگاه پیام‌نور در مقاطع کارشناسی و ارشد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

سقف انتخاب واحد دانشگاه پیام‌نور در مقاطع کارشناسی و ارشد

سقف انتخاب واحد دانشگاه پیام‌نور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد براساس معدل اعلام شد. <>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشگاه پیام‌نور سقف انتخاب واحد در هر ترم در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام کرد.

<>بر این اساس دانشجویان مقطع کارشناسی با معدل بالای 17 می‌توانند 24 واحد دریافت کنند و آنهایی که معدلشان بین 12 تا 16.99 است، 20 واحد و کسانی که معدل کمتر از 11.99 دارند، 14 واحد می‌توانند دریافت کنند. حداقل انتخاب واحد برای مشمولان 12 و سایرین 8 واحد است.

<>در مقطع کارشناسی ارشد برای ورودی 92 و قبل از آن، دانشجویانی که معدل 14 به بالا داشته باشند، 14 واحد و کسانی‌ که معدل کمتر از 13.99 کسب کنند، می‌توانند 12 واحد انتخاب کنند.

<>ورودی‌های سال 93 همین مقطع، اگر معدل 14 به بالا داشته باشند، 12 واحد، معدل کمتر از 14 8 واحد دریافت کنند و حداقل واحد برای ورودی‌های این سال 6 واحد است.

<>ورودی‌های سال 94 به بعد هم اگر معدل بالای 14 داشته باشند، سقف انتخاب 14 واحد و اگر معدل کمتر از 14 باشد، 8 واحد است و حداقل واحد برای این افراد هم 6 واحد است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷