اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / زمان و نحوه ثبت نام در دوره های تابستانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان و نحوه ثبت نام در دوره های تابستانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

زمان و نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی ترمی و پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تابستان سال جاری اعلام شد. زمان و نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی ترمی و پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در تابستان سال جاری اعلام شد. به گزارش خبرگزاری مهر، معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام و انتخاب واحد در دوره های پودمانی در روزهای 19 و 20 تیرماه انجام می شود و شروع کلاس ها نیز&nbsp21 تیرماه خواهد بود.  
اصغر کشتکار افزود: همچنین پایان کلاس ها 15 شهریور ماه و امتحانات پایان پودمان نیز 17 تا 25 شهریور ماه جاری برگزار می شود.  
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان دوره های ترمی 19 و 20 تیرماه انجام می شود، شروع کلاس ها 21 تیرماه است و کلاس ها نیز اول شهریورماه به پایان می رسد.   وی اضافه کرد: امتحانات پایان ترم این دوره ها از 3 تا 11 شهریور ماه برگزار می شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۹