اخبار / دانشگاهی / زمان و شرایط شرکت در آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان و شرایط شرکت در آزمون دستیار تخصصی دندانپزشکی اعلام شد

<>زمان و شرایط شرکت در سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

<>به گزارش ایسنا، ثبت نام این آزمون در اسفند ماه سال جاری به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانیhttp://www.sanjeshp.ir/ انجام می‌شود. آزمون تیر ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

<>گفتنی است داوطلبان متاهل فقط یک بار با استفاده از قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی (یا در دوره دانشجویی و یا حداکثر یک سال بعد از فارغ التحصیلی) می‌توانند قبل از انجام خدمت سربازی یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، در این آزمون شرکت کنند.

<>داوطلبان واجد شرایط آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، فقط یک بار (یا در دوره دانشجویی یا حداکثر ۲ سال بعد از فارغ الحصیلی- در خصوص داوطلبان مذکور این قانون تابع سازمان نظام وظیفه است) با استفاده از این آیین نامه می‌توانند قبل از انجام خدمت سربازی یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، در آزمون دستیاری شرکت کنند.

<>دانشجویان سال آخر (متاهل یا استعداد درخشان) در صورت ارائه گواهی فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۹۸ مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۸ خواهند بود.

<>به گزارش مفدا، جدول ضرایب و تعداد سؤالات دروس آزمون دستیاری دندانپزشکی دوره ۳۳ سال ۹۸ به شرح زیر است:

<>

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷