اخبار / دانشگاهی / زمان برگزاری آزمون زبان پیام نور اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان برگزاری آزمون زبان پیام نور اعلام شد

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی از سایت سنجش3
رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور گفت: آزمون زبان این دانشگاه 16 مرداد ماه در شش استان به صورت همزمان انجام می شود.

محمد علی ابراهیمی رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آزمون دکتری زبان تخصصی اظهار داشت: ثبت نام زبان دکتری تخصصی از 8 تیر ماه آغاز و تا 11 تیر ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال دانشگاه پیام نور صورت می گیرد. رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور در خصوص تاریخ برگزاری آزمون زبان گفت: این آزمون در 16 مردادماه برگزار و متقاضیان می‌توانند کارت آزمون را از تاریخ 13 تا 16 مرداد ماه دریافت کنند.
ابراهیمی یادآور شد: هزینه ثبت نام داوطلبان مبلغ 750 هزار ریال است و  داوطلبان می توانند این مبلغ را به شماره حساب 2178609001007 به حساب بانک ملی شعبه بنفشه به نام دانشگاه پیام نور واریز نمایند.
وی عنوان کرد: آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) مردادماه 95 به صورت الکترونیکی در شش استان؛ آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه برگزار می شود.
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی از سایت سنجش3       

تاریخ خبر یکشنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۵