اخبار / دانشگاهی / زمان برگزاری آزمون دکترای سال ۹۶ به زودی اعلام می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان برگزاری آزمون دکترای سال ۹۶ به زودی اعلام می‌شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان برگزاری آزمون دکترای سال 96 هنوز مشخص نشده است و به زودی از طریق شورای سنجش و پذیرش دانشجو ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون دکتری در سال‌های اخیر با تغییراتی رو به روست که این مسئله سبب شده است تا داوطلبان آزمون دکتری با ابهام رو به رو باشند.

یکی از سوالاتی که برای داوطلبان آزمون دکتری پیش آمده زمان برگزاری آزمون آینده دکتراست که حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: زمان برگزاری آزمون دکترای سال 96 هنوز مشخص نشده و به زودی در جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مشخص و ابلاغ می‌شود.

وی در رابطه با چگونگی برگزاری آزمون دکترا در سال 96 گفت: برای پذیرش سال آینده یک آزمون برگزار می‌‌کنیم ولی هنوز مشخص نیست که این آزمون اواخر سال 95 یا اوایل سال 96 برگزار شود.

توکلی با بیان اینکه آزمون به صورت متمرکز برگزار می‌شود، گفت: به زودی مواد امتحانی آزمون‌ها اعلام می‌شود.

مشاور عالی رئیس‌ سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: پس از برگزاری آزمون داوطلبان در مرحله بعدی برای مصاحبه و ارزیابی پژوهشی به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند و آزمون‌ مانند سال 94 برگزار می‌‌شود.

وی در رابطه با چگونگی برگزاری آزمون دکترای دانشگاه‌ آزاد گفت: نحوه پذیرش دانشگاه آزاد نیز هنوز مشخص نیست و به زودی از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو به سازمان سنجش ابلاغ می‌شود.

   دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵