اخبار / دانشگاهی / زمان انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد

<>جدول زمان بندی فعال شدن سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۷-۹۸ اعلام شد.

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر خیرالله غلامی - سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: سامانه انتقال و میهمانی دانشگاه‏ های علوم پزشکی کشور از ۲۰ آبان فعال می شود.

<>وی افزود: سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان ( به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (PhD) و دستیاری) دانشگاه‏ های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۹۸- ۹۷ بر اساس جدول زمان بندی که به دانشگاه ها ابلاغ شده است، فعال می شود.

<>غلامی یادآور شد: ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی مندرج در جدول است.

<>سرپرست مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تاکید کرد: نقل و انتقال دانشجویان باید فقط از طریق سامانه مذکوراقدام و پیگیری شود و استفاده از سایت یا سامانه دانشگاه دراین خصوص ممنوع است.

<>وی خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه‏ ها و دانشکده های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۹۸-۹۷ پذیرش دانشجوی انتقالی یا میهمانی ندارند باید اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به انجام رسانند.

<>جدول زمان بندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان

موضوع تاریخ ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‏ های مبداء و بارگذاری مدارک لازم ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر ۹۷ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو ۱۱ آذر تا ۲۵ آذر ۹۷ اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۷ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد وویرایش توسط دانشجو ۱۱ دی تا ۲۳ دی ۹۷ اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد ۲۴ دی تا ۸ بهمن۹۷
<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷