اخبار / دانشگاهی / زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۵ آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری ۹۵ آزاد

نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج نهایی دوره‌های دکترای تخصصی دانشگاه آزاد تا نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود، گفت: نتایج دوره‌های دکترای تخصصی کتبی دانشگاه آزاد اعلام شده و مصاحبه‌ها در حال انجام است و تا ۲۱ مرداد ماه فرآیند مصاحبه به اتمام می‌رسد و نتایج براساس ۷۵ درصد نمره آزمون کتبی و ۲۵ درصد نمره مصاحبه، سوابق پژوهشی و آموزشی در نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

علوی فاضل اضافه کرد: در مجموع دانشگاه آزاد سالانه در مقطع کارشناسی ارشد ۱۷۰ هزار نفر و در مقطع دکترا ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر پذیرش دانشجو دارد. در دوره دکتری ظرفیت پایه در هر کد رشته ۷ نفر است.

همچنین دکتر بهروز دانشیان، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه، در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد با ارائه گزارشی از آزمون دکتری گفت: این آزمون در ۵۳ حوزه برگزار شده و در حال حاضر مصاحبه‌های این آزمون در حال برگزاری است و تاکنون ۸۰درصد آن انجام شده است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵