اخبار / استخدامی / زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری شیراز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری شیراز

معاون اداری و مالی شهردار شیراز گفت: نتایج آزمون استخدامی شهرداری شیراز تا یک هفته دیگر اعلام می‌شود.
محمدحسن اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بنابر آخرین قولی که سازمان سنجش آموزش کشور داده است، نتایج آزمون شهرداری باید تا یک هفته دیگر اعلام شود.
وی افزود: به موجب قراردادی که سازمان سنجش با سازمان شهرداری‌ها دارد، از زمان برگزاری آزمون ظرف سه ماه باید نتایج اعلام شود.
سدی ادامه داد: با توجه به اینکه آزمون استخدام شهرداری شیراز ۱۴ تیر ماه امسال برگزار شد، باید تا ۱۴ مهر ماه جاری نتایج اعلام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در مورد فروش اوراق مشارکت قطار شهری سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان توسط شورا مصوب شد که شهرداری مراحل کار را مورد پیگیری قرار داد، اما بانک مرکزی ایراد گرفت و به سبب مغایرت با قانون با آن مخالفت کرد.
این مسئول ابراز داشت: استفاده قطار شهری‌های سراسر کشور از فروش و انتشار اوراق مشارکت در سال جاری در بودجه کل کشور در نظر گرفته شده که شهرداری شیراز نیز دوباره این کار را به جریان انداخت.
وی اضافه کرد: امید داریم امسال از محل فروش و انتشار اوراق مشارکت برای سازمان قطار شهری بخشی از اجرای پروژه را تامین مالی کنیم.
اسدی تصریح کرد: برای پروژه‌های شهرداری نیز طبق مصوبه شورا قرار بر این است که در دور سوم انتشار، ۱۹۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر شود.
معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فرایند اوراق مشارکت به دنبال آن هستیم که پروژه‌های مربوطه را تعریف کنیم که اگر مانند روال سال‌های گذشته عمل و اجازه انتشار نهایی توسط بانک مرکزی داده شود، می‌توانیم تا پایان سال اوراق سال ۹۲ شهرداری شیراز را نیز به فروش برسانیم.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲