اخبار / دانشگاهی / رونمایی از دستگاه فیلتراسیون آب و پساب در جشنواره نانوفناوری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رونمایی از دستگاه فیلتراسیون آب و پساب در جشنواره نانوفناوری

دستگاه فیلتراسیون آب و پساب واحد علوم و تحقیقات از دستاوردهای واحد علوم و تحقیقات امروز در جشنواره فناوری نانو رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، غرفه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در ششمین جشنواره فناوری نانو در نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده و امروز دستاوردهای این واحد دانشگاهی رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، دستگاه فیلتراسیون آب و پساب واحد علوم و تحقیقات از دستاوردهای واحد علوم و تحقیقات امروز در جشنواره فناوری نانو رونمایی شد.
غرفه دستاوردهای پژوهشی واحد علوم و تحقیقات در ششمین جشنواره فناوری نانو که از 13 تا 17 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود، فعال است.
غرفه معاونت پژوهش و فن آوری این واحد دانشگاهی در ششمین جشنواره فناوری نانو با رونمایی از دستاوردهایی در زمینه‌های نانورس، نانو پیگمنت، نانو جاذب‌ها، نانوالیاف و فیلتراسیون و دستگاه فیلتراسیون آب و پساب در جشنواره نانوفناوری حضور یافته است.
شایان ذکر است غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در طبقه دوم سالن خلیج فارس این نمایشگاه دایر است.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲