اخبار / دانشگاهی / رقابت ۸۰ هزار نفر در آزمون ارشد پزشکی/ اعلام نتایج اولیه در مرداد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اعلام نتایج اولیه در مرداد

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در ۵۳ رشته و مجموعه رشته در چهار نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ برگزار شد.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: کمتر از ۸۰ هزار نفر در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ثبت نام کردند که تاکنون بر اساس آمار اولیه حدود ۲۵ درصد در آزمون غایب هستند.<>وی افزود: کمتر از ۷۵ درصد داوطلبان زن و بیش از ۲۵ درصد داوطلبان مرد هستند.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: پس از پایان آزمون کلید اولیه آزمون در اواخر هفته آینده مطابق پایان تیر تا اوایل مردادماه منتشر می شود.

<>وی گفت: نتایج اولیه به صورت کارنامه در در دهه سوم مردادماه ۹۶ اعلام می شود و داوطلبان می توانند در آن زمان انتخاب رشته - محل خود را انجام دهند.

<>پورکاظمی تاکید کرد: مشکل خاصی از حوزه های آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی و دستیاری دندانپزشکی گزارش نشده است و جلسات آزمون تاکنون در کمال صحت و سلامت برگزار شده است.

<>وی یادآور شد: همچنین آزمون دستیاری دندانپزشکی نیز پنجشنبه ۲۲ تیرماه با حضور ۲ هزار نفر داوطلب برگزار شد. کلید اولیه این آزمون نیز تا اوایل مردادماه منتشر می شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶