اخبار / دانشگاهی / رفع بلاتکلیفی از چند رشته استراتژیک دانشگاه اصفهان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رفع بلاتکلیفی از چند رشته استراتژیک دانشگاه اصفهان

معاون آموزشی دانشگاه اصفهان از بلاتکلیفی برخی از رشته های فنی و استراتژیک درخواستی دانشگاه در شورای گسترش وزارت علوم خبرداد و گفت: در دوره جدید پی گیری لازم برای راه اندازی این رشته ها صورت می گیرد.
محمد حسین استکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سال گذشته دانشگاه اصفهان تقاضای خود را برای راه اندازی چند رشته استراتژیک و علوم انسانی به شورای گسترش وزارت علوم ارایه داد که راه اندازی رشته های علوم انسانی به تصمیم کلی کمیته مرکزی وزارت علوم منوط شد.
وی ادامه داد: اما متاسفانه رشته‌های فنی و استراتژیکی که دانشگاه درخواست راه اندازی آن را ارایه داده بود همچنان بلاتکلیف ماند و درحال حاضر در دوره جدید دانشگاه اصفهان پی گیری لازم را برای راه اندازی این رشته ها خواهد داشت تا اگر مشکلی ندارد حتما راه اندازی شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان در ادامه یکی از برنامه های اصلی دانشگاه در سال جاری را افزایش کیفیت آموزشی عنوان کرد و افزود: در راستای افزایش کیفیت آموزشی حدود 80 الی 90 درصد سرفصل‌های این دانشگاه بازنگری شده است.
وی افزود: همچنین برای برگزاری مراحل مختلف دوره‌های امتحانی مانند آزمون جامع دکتری، دفاع از پروژه‌ها در مقاطع مختلف آیین نامه های لازم با نظارت و دقت بیشتری اجرایی خواهد شد.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲