اخبار / دانشگاهی / رشته مهندسی برق در دانشگاه علامه رفسنجان نوگشایی می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رشته مهندسی برق در دانشگاه علامه رفسنجان نوگشایی می‌شود

ئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان گفت: رشته مهندسی برق و ابزار دقیق در سال تحصیلی جدید در دانشگاه علامه جعفری رفسنجان نوگشایی می‌شود. محمد اسدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان و محصلان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید دانشگاه علامه در روز اول مهر ماه آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: دانشگاه علامه جعفری رفسنجان در سال جاری با رشته جدید کارشناسی مهندسی برق و ابزار دقیق پذیرای دانشجویان است.
رئیس دانشگاه علامه جعفری رفسنجان افزود: دانشگاه علامه جعفری در سال 84 در رفسنجان تاسیس و یک سال بعد آغاز به پذیرش دانشجو کرد و در حال حاضر یک هزار و 750 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.
اسدی بیان کرد: دانشجویان دانشگاه علامه جعفری رفسنجان در 22 رشته تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند و فارغ‌التحصیلان رشته کارشناسی این دانشگاه در دانشگاه‌های مطرح کشور اعم از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه تهران، علم و صنعت، دانشگاه مشهد و ...ادامه تحصیل می‌دهند.
وی عنوان کرد: 16 هیئت علمی در دانشگاه علامه جعفری رفسنجان استخدام شده‌اند و 100 هیئت علمی مدعو در دانشگاه فعالیت دارند.
این مسئول افزود: دانشگاه علامه جعفری رفسنجان به آزمایشگاه‌های بتون، خاک، برق، فیزیک و نقشه‌برداری مجهز است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲