اخبار / دانشگاهی / راه اندازی "مهندسی فناوری امنیت اطلاعات و امنیت شبکه" در واحدهای علمی کاربردی جهاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

راه اندازی "مهندسی فناوری امنیت اطلاعات و امنیت شبکه" در واحدهای علمی کاربردی جهاد

<>رئیس موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی از راه‎اندازی رشته مهندسی فناوری امنیت اطلاعات و امنیت شبکه در تمامی واحدها خبر داد.

<>

<>عبدالرضا مجدالدین در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به اینکه ارتقاء توانمندی نیروهای جوان در نظام آموزش عالی از مهم‎ترین اهداف جهاد دانشگاهی است، افزود: رشته مهندسی فناوری امنیت اطلاعات و امنیت شبکه در تمامی واحدهای دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کشور راه‎اندازی خواهد شد.

<>

<>وی در خصوص راه‎اندازی رشته‎های ارشد در این دانشگاه، بیان کرد: مبنای راه‎اندازی رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‎های علمی کاربردی حضور کارفرما و اجرای پروژه است.

<>

<>این مقام مسئول در جهاد دانشگاهی اضافه کرد: در صورتی که کارفرما مشتاق همکاری با دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان جهت انجام پروژه و کلان پروژه باشد، رشته‎های موردنیاز بازار و استان در این واحد راه‎اندازی خواهند شد.

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳