اخبار / دانشگاهی / دوره‌های آموزش زبان انگلیسی جایگزین EPT شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دوره‌های آموزش زبان انگلیسی جایگزین EPT شد

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی ایران، مجری برگزاری آموزش آنلاین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی جایگزین EPT شد.
<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد، برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، روش جدیدی است که به عنوان جایگزین آزمون EPT معرفی شد. که توسط واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد.

<>دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد می توانند به جای شرکت در آزمون EPT در این دوره ها شرکت نمایند. این دوره در سه سطح برگزار می‌شود و اگر دانشجو بتواند در امتحان پایان ترم نمره ۵۰ کسب نماید، نمره او جایگزین نمره EPT خواهد شد. با استفاده از واحد الکترونیک دانشگاه آزاد، دانشجویان دوره دکتری می توانند از مزایای کلاس آنلاین نظیر، دسترسی به فایل کلاس در طولانی مدت و اتصال از هر نقطه ای به کلاس بهره‌مند شوند.

<>گفتن است واحد الکتررونیک دانشگاه آزاد، به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی ایران شناخته می‌شود و تا کنون بیش از ۲۰ هزار دانشجو به صورت آنلاین مشغول به تحصیل بوده‌اند.

<>دانشجویان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دوره های کوتاه مدت واحد الکترونیکی به آدرس http://sc.iauec.ac.ir مراجعه نمایند.

<>
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷