اخبار / استخدامی / دعوت از فارغ‌التحصیلان گروه «الف» آزمون وزارت نفت برای مصاحبه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دعوت از فارغ‌التحصیلان گروه «الف» آزمون وزارت نفت برای مصاحبه

وزیر نفت درباره آخرین وضعیت آزمون استخدامی این وزارتخانه گفت: فارغ‌التحصیلانی که جزو گروه الف بوده‌اند به مصاحبه دعوت می‌شوند و هر کدام که پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر بیژن زنگنه درباره دانشجویان دانشکده صنعت نفت اظهار کرد: ‌همه کسانی که جزو گروه الف بوده‌اند، آنها را برای انجام مصاحبه دعوت کرده‌ایم. اکثریت آنها نیز آمده‌اند و مصاحبه انجام شده است و این روند همچنان ادامه پیدا دارد.

<>وزیر نفت ادامه داد: براساس روال و مصوبات هیات مدیره درباره دانشجویان فارغ‌التحصیلی آن مقاطع عمل خواهیم کرد و آنها به مصاحبه دعوت می‌شوند. هر کدام نیز پذیرفته شدند، دعوت به کار خواهند شد.

<>زنگنه درباره وضعیت مدیریتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیان کرد: این پالایشگاه وضعیت مدیریتی خوبی دارد. این پالایشگاه هم‌اکنون ۱۲ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ را مدتی است تولید می‌کند و وضعیتش تثبیت شده است و شرایط مناسبی دارد.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶