اخبار / تحصیلات تکمیلی / دست‌مان برای جذب دانشجویان دکتری در دانشگاه شریف بسته است به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دست‌مان برای جذب دانشجویان دکتری در دانشگاه شریف بسته است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکتری در بهمن‌ماه اعلام می‌شود که میزان جذب دانشجویان دکتری در دانشگاه صنعتی شریف محدود است. خبرگزاری فارس: دست‌مان برای جذب دانشجویان دکتری در دانشگاه شریف بسته است رضا روستا آزاد رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا دانشگاه صنعتی شریف امکان جذب دانشجویان دکتری در تکمیل ظرفیت آزمون این مقطع که در بهمن ماه اعلام می‌شود را دارد، گفت: برای جذب دانشجویان دکتری در تکمیل ظرفیت آزمون اول این مقطع، ظرفیت محدودی داریم.

وی افزود: بحث دو برابر شدن جذب دانشجویان دکتری در این دانشگاه از نظر ما منتفی است مگر اینکه منابع، مصالح، امکانات و حمایت‌ها عملی شود.

روستا آزاد خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف برای جذب دانشجویان دوره دکتری، ظرفیت اساتید را دارد اما ظرفیت بخش‌های پشتیبانی را ندارد و دست‌مان برای جذب بیشتر دانشجویان دکتری بسته است.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به این سؤال که برای جذب دانشجویان دکتری در دومین آزمون دکتری که سال آینده برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ گفت: تکمیل ظرفیت اولین آزمون دکتری در بهمن ماه اعلام می‌شود که میزان جذب دانشجویان دکتری در دانشگاه صنعتی شریف محدود و حدود 10 درصد است.

وی افزود: این که سال آینده چه میزان جذب دانشجوی دکتری داشته باشیم، به امکانات، منابع مالی و پشتیبانی بستگی دارد.

تاریخ خبر جمعه ۲۷ آبان ۱۳۹۰