اخبار / دانشگاهی / دروس امتحانی گرایش های روانشناسی در آزمون دکتری پزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دروس امتحانی گرایش های روانشناسی در آزمون دکتری پزشکی اعلام شد

دروس امتحانی برای داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی در رشته های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی مواد امتحانی رشته های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی برای داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی را منتشر کرد.<>هیات ممتحنه، برنامه ریزی و ارزشیابی رشته روانشناسی بالینی که مسئولیت برنامه ریزی و سیاستگذاری رشته های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی را بر عهده دارند، دروس امتحانی این رشته ها را اعلام کرده اند.

<>در این آزمون، دروس امتحانی شامل آزمون های روانی، نظریه های شخصیت و روان درمانی و استعداد تحصیلی است که منظور از درس آزمون های روانی، ارزیابی روانشناختی به معنای جامع آن است.

<>متقاضیان باید دقت کنند در این درس موضوعات مصاحبه، آزمون ها، آسیب شناسی روانی و تشخیص مورد نظر است و سئوالات آزمون از این مباحث خواهد بود. همچنین درس شخصیت و روان
درمانی شامل کلیه دیدگاه های شخصیت و نظریه ها و تکنیک های درمانی مورد نظر است.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶