اخبار / دانشگاهی / دانش‌آموزان پایه چهارم و هشتم سال تحصیلی آینده را با کتابهای جدیدالتالیف آغاز می‌کنند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانش‌آموزان پایه چهارم و هشتم سال تحصیلی آینده را با کتابهای جدیدالتالیف آغاز می‌کنند

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سیاست‌های مهم در سازمان پژوهش، تولید بسته‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان است، گفت: از سال آینده برای اکثر پایه‌ها، بسته‌های آموزشی را در نظر خواهیم گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: با توجه به تاثیری که بسته‌های کمک آموزشی در یادگیری و یاددهی محتوای کتب درسی دارند و با توجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش، مقرر شده تدوین بسته کمک آموزشی که از دو سال قبل آغاز شده، با پوشش بیشتر پایه‌های تحصیلی در دستور کار قرار بگیرد.
تولید بسته‌های کمک آموزشی برای اکثر پایه‌های تحصیلی از سال آینده
وی افزود: بر همین اساس در تلاش هستیم تا از سال آینده برای بیشتر پایه‌های تحصیلی، بسته‌های آموزشی و کمک آموزشی را تدوین و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار دهیم.
محمدیان درباره آخرین وضعیت کتاب‌های چهارم و هشتم که کتاب‌های جدیدالتالیف سال تحصیلی آینده خواهند بود، گفت: عناوین کتاب‌ها همانند پایه‌های تغییریافته سوم و هفتم خواهد بود، اما محتوای کتاب‌ها به طور کامل تغییر می‌کند و دانش‌آموزان از سال تحصیلی آینده در پایه چهارم و هشتم نیز با کتاب‌های جدید سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.
به گفته معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، در کتاب «آداب و مهارت‌های زندگی» یک جزوه الحاقی ویژه دختران وجود دارد که در پایه هشتم نیز این جزوه برای دانش‌آموزان پایه تدوین خواهد شد.
وی با بیان اینکه تدوین سرفصل‌ها و محتوای کتاب‌های جدیدالتالیف در حال انجام است، گفت: همه تلاش سازمان پژوهش بر این است تا کتاب‌ها به موقع آماده و در زمان مناسبی در اختیار معلمان و دانش‌آموزان قرار گیرد.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۲