اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / دانشگاههای اصفهان امروز و فردا تعطیل شدند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاههای اصفهان امروز و فردا تعطیل شدند

دانشگاهها و مراکز آموزش عالی اصفهان چــهارشنبه 30 آذر و پــنجشنبه اول دی ماه تعطیل شدند.  به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی مدیریت بحران در جلسه کمیته اضطراری آلودگی هوا که در محل استانداری اصفهان تشکیل شد با توجه به پیش بینی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و به دلیل تکرار وقوع پدیده وارونگی دما طی روزهای آینده در سطح شهرهای صنعتی و بزرگ استان اصفهان تصمیماتی را اتخاذ کرد. بر اساس این تصمیمات به منظور پیشگیری از تاثیرات سوء آلودگی های جوی بر سلامت عموم روز چــهارشنبه 30 آذر و پــنجشنبه اول دی ماه تمامی مراکز آموزش عالی، متوسطه، راهنمایی و ابتدایی اعم از دولتی و غیردولتی و آموزشگاه‌های خصوصی و مهدهای کودک در شهرهای اصفهان، زرین شهر، فولادشهر، مبارکه، شاهین شهر، خوراسگان، بهارستان، سجزی، نجف آباد و شهرستانهای برخوار، خمینی شهر و فلاورجان تعطیل شدند.
  پـنجشنبه اول دی ماه نیز تمامی ادارات دولتی، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، بانک‌ها به جز مراکز درمانی، امدادی و خدماتی تعطیل هستند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰