اخبار / دانشگاهی / دانشگاه سیستان بلوچستان دانشجوی دکتری بدون آزمون می پذیرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه سیستان بلوچستان دانشجوی دکتری بدون آزمون می پذیرد

<>دانشگاه سیستان و بلوچستان در ۲۱ رشته دانشجوی دکتری استعداد درخشان برای مهرماه ۹۴ می پذیرد و داوطلبان تا اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک خود را ارسال کنند.

<>به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش دانشجویان استعداد درخشان بر اساس آخرین مصوبات وزارت علوم و اصلاحیه ۱۶ اسفندماه ۹۳ معاونت آموزشی وزارت علوم صورت می گیرد و داوطلبان باید بر اساس آن ضابطه عمل کنند.

<>در بخشی از این ضوابط اعلام شده است که معدل کل مقطع کارشناسی متقاضیان نباید کمتر از ۱۴ باشد و تاریخ دانش آموختگی مقطع کارشناسی ارشد نیز در بازه زمانی اول شهریورماه ۹۲ تا ۳۱ فروردین ماه ۹۴ باشد.

<>متقاضیان دانشگاه سیستان بلوچستان تنها باید دانش آموخته یا دانشجوی سال آخر دوره های روزانه یا شبانه دانشگاه های دولتی باشند.

<>داوطلبان باید کلیه مدارک و مستندات علمی خود را تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۴ به دانشگاه سیستان و بلوچستان ارسال کنند. نحوه ارسال و مدارک اعلامی در سایت دانشگاه اعلام شده است. زمان مصاحبه نیز از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی می شود و در صورت عدم مراجعه برای مصاحبه افراد از فهرست دانشگاه حذف می شوند.

<>۲۱ رشته با گرایش های متعدد در این دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳