اخبار / علمی، پژوهشی / دانشگاه آزاد قزوين قهرمان ليگ جهاني شبيه‌ساز امدادگر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشگاه آزاد قزوين قهرمان ليگ جهاني شبيه‌ساز امدادگر

تيم شبيه‌ساز عامل مركز تحقيقات مكاترونيك دانشگاه آزاد قزوين توانست با كسب امتيازات لازم حائز رتبه نخست مسابقات جهاني ربوكاپ تركيه شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد قزوين، مسابقات جهاني ربوكاپ 2011 كه در تير ماه جاري در شهر استانبول تركيه برگزار شد با درخشش قابل توجه تيم‌هاي ايراني به پايان رسيد.
در ليگ جهاني شبيه‌ساز امدادگر مسابقات جهاني تركيه در بخش فني، تيم MRL دانشگاه آزاد قزوين توانست رتبه نخست اين بخش را از آن خود كند، در اين دوره با توجه به سطح بالاي الگوريتم تيم‌هاي شركت كننده در اين ليگ، كميته برگزاري مسابقات تصميم گرفت رقابت فني اين ليگ را براي بار نخست در ميان تيم‌هاي شركت كننده از كشورهاي انگليس، تركيه، مصر، برزيل، ژاپن و ايران برگزار كند كه در اين ميان تيم شبيه‌ساز امدادگر دانشگاه آزاد قزوين يكي از نمايندگان جمهوري اسلامي ايران در مسابقات جهاني تركيه توانست با كسب بيشترين امتياز رتبه نخست را به دست آورد.
در ليگ امدادگر واقعي مقام نخست را كشور تايلند و مقام دوم را دانشگاه آزاد قزوين به دست آورد،
در ليگ امدادگر واقعي (بخش فني) بهترين جابه‌جايي اجسام مقام نخست از آن تيم YRA دانشگاه آزاد اسلامي يزد شد.
در ليگ فوتباليست ساز كوچك مقام اول نصيب scuba تايلند، مقام دوم تيم immortals دانشگاه علم وصنعت و مقام سوم نيز از آن تيم MRL دانشگاه آزاد قزوين شد.
در ليگ شبيه‌ساز امدادگرعامل در بخش اصلي چين مقام اول، فرزانگان 1 تهران مقام دوم، مصر مقام سوم را كسب كرد، در ليگ فوتبال دو بعدي نيز مقام اول از آن چين و مقام دوم نصيب ژاپن شد و تيم مارليك دانشگاه دولتي گيلان نيز مقام سوم اين بخش را كسب كرد.
در ليگ ربات‌هاي مجازي نيز اميركبير تهران حائز رتبه نخست شد و چين نيز رتبه دوم را به دست آورد و در ليگ ربات فوتباليست سايز متوسط (بخش رقابت آزاد) مقام اول از آن پرتغال، مقام دوم از آن دانشگاه آزاد قزوين شد و هلند نيز مقام سوم را كسب كرد.
در بخش دانش‌آموزي ليگ فوتباليست سطح A پرتغال، دبيرستان علامه حلي تهران و دبيرستان فرزانگان تهران به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم را كسب كردند و در ليگ فوتباليست سطح A سبك وزن نيز پرتغال مقام اول، ايتاليا مقام دوم و FAST &SMART فريدون كنار مازندران مقام سوم اين بخش را از آن خود كرد.
در ليگ امدادگر دانش آموزي B مقام اول نصيب تيم سپنتا بنياد فرهنگي آموزشي امام صادق (ع)، مقام دوم از آن پرتغال و مقام سوم نيز نصيب اسلوواكي شد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰