اخبار / دانشگاهی / دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال روزانه ملزم به شهریه هستند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال روزانه ملزم به شهریه هستند

تمام دانشجویان میهمان و انتقال طبق آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی روزانه ملزم به پرداخت شهریه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه گیلان شرایط نقل و انتقال و مهمانی را اعلام کرد: دانشجویان جهت میهمانی: حداقل ۱ نیمسال در دانشگاه مبدا با میانگین حداقل ۱۳ باید طی شود، دانشجویان متقاضی میهمان به سایر دانشگاه های کشور در صورت احراز شرایط  مذکور می توانند درخواست های خود را از طریق سامانه سادا ارائه دهند.  دانشگاه تعهدی درقبال عدم پذیرش  درخواست ها توسط دانشگاه های مقصد ندارد.<>دانشجویان لازم است دروسی را که مورد تایید گروه آموزشی و آموزش دانشکده است را انتخاب کنند و چنانچه درس یا دروسی در عنوان، تعداد واحد درس، رعایت پیش نیازی و … با سرفصل مربوط مغایرت داشته باشد دانشگاه مجاز است طبق مقررات دروس مغایر با چارت دانشگاه را حذف کند.

<>جهت انتقال : داشتن حداقل ۴ نیمسال متوالی سابقه میهمانی، کسب معدل بالاتر از میانگین معدل دانشجویان ورودی های همان سال  و همان رشته در دانشگاه مقصد الزامی است.

<>تمام دانشجویان میهمان و انتقال دوره روزانه ملزم به پرداخت شهریه هستند. دانشجویان انتقالی در صورت دارا بودن کد رشته دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف هستند.

<>

<>تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته

<>دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی  و انتقال توام با تغییر رشته، ابتدا از دارا بودن کد رشته مورد تقاضا، اطمینان حاصل کرده، سپس به آموزش دانشکده مراجعه کنند.

<>در ضمن متقاضیان تغییر رشته داخلی  لازم است پس از دریافت فرم تکمیل شده (ج) از آموزش دانشکده جهت اقدام بعدی به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه کنند.

<>دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته لازم است پس از تکمیل فرم (ب)، آن را به دانشگاه مقصد ارائه کنند. دانشجویان (مشمول معافیت تحصیلی) متقاضی تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته توجه داشته باشند، مسئولیت رعایت سقف مجاز سنوات اولیه تحصیلی به عهده آنها است.

<>مهلت دانشجویان از برای ارائه درخواست ها شروع شده و ۴ بهمن ۹۶ به اتمام می رسد. دانشجویان نیمه متمرکز مجاز به تغییر رشته یا انتقال توام با تغییررشته نیستند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶