اخبار / دانشگاهی / حمایت ۷۰۰ میلیون تومانی سازمان فنی و حرفه‌ای از پژوهشگران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حمایت ۷۰۰ میلیون تومانی سازمان فنی و حرفه‌ای از پژوهشگران

رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از حمایت ۷۰۰ میلیون تومانی این سازمان از پژوهشگران خبر داد و گفت: پژوهش‌های تولیدمحور و عملیاتی تحت حمایت سازمان قرار می‌گیرد.
سهراب رضایی رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به حمایت‌های این سازمان از پژوهشگران گفت: پژوهش‌های تولید محور و عملیاتی تحت حمایت سازمان فنی و حرفه‌ای قرار می‌گیرند.
وی افزود: در سال 92، 700 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه برای حمایت از مراکز پژوهشی و پژوهشگران در نظر گرفته‌ایم.
رضایی گفت: این میزان اعتبار برای طرح‌هایی که قابلیت درآمدزایی دارند صرف می‌شود.
وی گفت: هزینه‌کرد برای حمایت پژوهش‌ها به این صورت است که پژوهش‌ها در کمیته ارزیابی و حمایت مورد بررسی قرار گرفته و پژوهش‌های تولید محور حمایت می‌شود.
رئیس سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: همچنین این سازمان از مراکزی که پیشنهادهای منجر به درآمد داشته باشند حمایت می‌کنند و محدودیتی نیز برای حمایت ندارند.
وی گفت: حمایت از پژوهشگران به صورت وام قرض‌الحسنه در اختیارشان قرار می‌گیرد و باید میزان حمایت را تا پایان سال تصفیه کنند تا بودجه حمایتی برای سال آینده تامین شود.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲