اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / حضور 11 هزار نفر در آزمون پزشكي دانشگاه آزاد مشهد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حضور 11 هزار نفر در آزمون پزشكي دانشگاه آزاد مشهد

نماينده تام‌الاختيار آزمون در واحد مشهد از شركت حدود 11 هزار نفر در آزمون پزشكي خبر داد و گفت: از اين تعداد 7 هزار و 101 نفر زن و 3 هزار و 490 نفر مرد هستند.
به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي دانشگاه‌ آزاد مشهد، حسين پيماني‌زاد اظهار داشت: همزمان با سراسر كشور، آزمون پزشكي سال 90 دانشگاه آزاد اسلامي مشهد جمعه 31 تيرماه و آزمون كارداني پيوسته اول مردادماه سال جاري در اين واحد دانشگاهي برگزار مي‌شود.
وي افزود: آزمون پزشكي در دو نوبت صبح و عصر جمعه 31 تيرماه در 14 حوزه امتحاني واحد مشهد برگزار مي‌شود.
نماينده تام الاختيار آزمون در واحد مشهد افزود: در اين آزمون حدود 11 هزار نفر شركت كرده‌اند كه از اين تعداد 7 هزار و 101 نفر زن و 3 هزار و 490 نفر مرد هستند.
وي با بيان اينكه آزمون كارداني پيوسته دانشگاه آزاد اسلامي مشهد نيز در يك نوبت و صبح شنبه اول مردادماه در شش حوزه امتحاني برگزار مي‌شود، گفت: در اين آزمون 4 هزار و 195 نفر شركت دارند كه 3 هزار و 64 نفر مرد و مابقي زن هستند.
وي درباره توزيع كارت ورود به جلسه اين آزمون گفت: توزيع كارت آزمون‌هاي فوق به صورت اينترنتي از طريق سايت www.azmoon.org از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 28 تير 90 آغاز شده و تا يك ساعت قبل از شروع آزمون ادامه دارد.
پيمانيزاد با اشاره به اينكه اطلاعات فردي و آزموني شخص داوطلب به همراه عكس وي در كارت ورود به جلسه درج شده است، افزود: داوطلبان در صورت وجود هر مشكلي در اطلاعات مندرج در كارت لازم است در خلال روزهاي چهارشنبه مورخ 29 تير 90 تا پنج‌شنبه مورخ 30 تير90 صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 14 تا 18 با مراجعه به باجه حل نقص واقع در قاسم‌آباد، بلوار اماميه، اماميه 59 ، سازمان مركزي شماره يك دانشگاه ازاد اسلامي مشهد طبقه همكف دفتر اطلاعات و آمار، نسبت به اصلاح موارد مغايرت اقدام كنند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۰