اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / حرمت شکنی فرصت طلبان، حماسه عظیم ملت ایران را تحت الشعاع قرار داد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حرمت شکنی فرصت طلبان، حماسه عظیم ملت ایران را تحت الشعاع قرار داد

قم - خبرگزاری مهر: بسیج دانشجویی دانشگاه قم با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حرکت عده ای فرصت طلب در شکستن حرمت یوم الله 22 بهمن اعلام کرد: متاسفانه این حرکت ناشایست موجبات خوشحالی ضد انقلاب را فراهم کرد و باعث شد حماسه عظیم ملت ایران تحت الشعاع قرار گیرد. به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه قم آمده است: بحمد الله بار دیگر شاهد آن بودیم که ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در سی وچهارمین بهار انقلاب با حضور حماسی خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زد وحقیقتا نشان داد که تا آخرین قطره خون پای آرمان های انقلاب اسلامی، امام، شهدا و رهبری ایستاده است و بر همه تحریم ها وفشار های اقتصادی فائق خواهد آمد.

مردم انقلابی وهمیشه در صحنه قم نیز همگام با مردم سراسر کشور وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ومعمار کبیر آن، ومقام معظم رهبری به رخ دنیا کشیدند اما متاسفانه عده ای فرصت طلب با شکستن حرمت یوم الله 22 بهمن در رفتاری ناشایست به ایجاد حاشیه هایی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن پرداختند و متاسفانه موجبات خوشحالی ضد انقلاب را فراهم کردند که همین امر باعث شد حماسه عظیم ملت ایران تحت الشعاع قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: با اندکی مطالعه و دقت می توان دریافت که گروه مذکور کاملا در جهت خلاف موازین رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند چرا که رهبر معظم انقلاب چندی پیش فرمودند: ” از امروز تا روز انتخابات هرکس احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار گیرد، قطعا به کشور خیانت کرده است.” همچنین معظم له در سخنی مشابه در اوج حوادث فتنه 88 آحاد ملت را از اهانت به سران سه قوه برحذر داشتند. ایشان در سخنرانی اخیر خود نیز همگان را به پرهیز از بد اخلاقی دعوت کردند.

آیا این اقدام مصداقی جز بداخلاقی بود؟ این گروه اندک که خود را به دروغ ولایتمدار می خوانند چگونه خواهند توانست پاسخگوی این عمل شنیع خود در محضر قادر متعال باشند؟ بلافاصله بعد ازاین حاشیه ها در قم، بوق های تبلیغاتی صهیونیستی وپایگاه های خبری ضد انقلاب که مانند همیشه برای طفره رفتن از پوشش خبری حماسه عظیم و بی نظیر ملت قهرمان ایران، و کوچک نمایی این رخداد بزرگ به دنبال سوژه بودند، ماجرای یاد شده را به تیتر و خبر اول خود تبدیل کردند.آیا این خسارتی بزرگ به جمهوری اسلامی نیست؟!

 بسیج دانشجویی دانشگاه قم با محکوم کردن هرگونه اقدامی که به وحدت میان مردم ومسئولین لطمه میزند، بار دیگر آحاد ملت و سران سه قوه را به وحدت وهمدلی بیشتر حول محور ولایت مطلقه فقیه برای حل مشکلات کشور توصیه می نماید وتاکید می کند که همه ما تا پای جان وتا آخرین قطره خونمان بر سر پیمان خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایستاده ایم ونخواهیم گذاشت دو جریان فتنه وانحراف، این انقلاب که برآمده از خون هزاران شهید است را از راه خود منحرف کنند. در پایان از خداوند متعال مسئلت می کنیم که توفیق عمل به هنگام و شهادت در راه خود را نصیب همه ما بگرداند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱