اخبار / دانشگاهی / حذف برخی کدرشته‌های مقطع دکتری دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حذف برخی کدرشته‌های مقطع دکتری دانشگاه آزاد

<>معاون ‌آموزشی وزیر علوم از تأیید مدرک همه دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد که در رشته‌های دارای مجوز وزارت علوم تحصیل کرده باشند خبر داد. 

مجتبی شریعتی نیاسر معاون ‌آموزشی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از حذف برخی کد رشته‌ محل‌های مقطع دکتری دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: بسیاری از کد رشته‌های دانشگاه آزاد حذف شده ولی تصور می‌کنیم وضعیت این دانشگاه رو به بهبود است و گام‌های خوبی برداشته شده است.

<>وی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد چه در دوره گذشته و چه مدیریت فعلی که چند روزی بیشتر از آن نگذشته است اعلام همکاری و همراهی با وزارت علوم داشته‌اند و من به ‌آینده دانشگاه آزاد خوش‌بین هستم.

<>شریعتی نیاسر ادامه داد: رشته مقطع‌هایی که دارای امکانات لازم بودند تأیید شده‌اند ولی به طور کلی رشته محل‌ها بر اساس هدفمندی آموزش عالی صورت گرفته است.

<>معاون ‌آموزشی وزیر علوم در رابطه با تأیید استعلام مدارک فارغ‌التحصیلان سال‌های گذشته این دانشگاه، اظهار داشت: تمام فارغ‌التحصیلان رشته محل‌های دارای مجوز وزارت علوم در تمام دانشگاه‌ها اعم از دولتی، غیرانتفاعی و آزاد مدارکشان تأیید می‌شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶