اخبار / علمی، پژوهشی / حجم تولیدات علمی دانشگاه امیرکبیر-راه اندازی 4 قطب علمی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

حجم تولیدات علمی دانشگاه امیرکبیر-راه اندازی 4 قطب علمی

رئیس دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به میانگین تولیدات علمی این دانشگاه گفت: تعداد تولید علم اساتید دانشکده برق امیرکبیر 2.5 برابر میانگین تولید علم در دانشگاه است. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسین عسکریان امروز چهارشنبه با اشاره به سوابق علمی و تحقیقاتی دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر افزود: در این دانشکده 4 قطب مصوب قدرت، مخابرات، الکترونیک و پردازش سیگنال راه اندازی شده است.
رئیس دانشکده برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر ایجاد پژوهشکده را از دیگر اقدامات پژوهشی این دانشکده نام برد و اظهار داشت: بنا به درخواست دو وزارتخانه در این دانشکده، پژوهشکده الکترومغناطیس و ایمنی شبکه راه اندازی شده است.
وی با اشاره به تعداد اعضای هیات علمی این دانشکده خاطرنشان کرد: اساتید دانشکده برق به میزان 50 درصد در پروژه های کلان چون طراحی و راه اندازی ابر رایانه ملی مشارکت داشتند.

همچنین به حجم تولیدات علمی این دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: هر یک از اساتید دانشکده برق حدود 2.5 برابر میانگین دانشگاه تولید علم دارند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱