اخبار / جهاد دانشگاهی / جهاد دانشگاهي استان البرز راه‌اندازي مي‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جهاد دانشگاهي استان البرز راه‌اندازي مي‌شود

رئيس جهاد دانشگاهي گفت: جهاد دانشگاهي واحد استان البرز در آينده‌اي نزديك و با حمايت مسئولان استاني راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، محمدحسين يادگاري رئيس جهاددانشگاهي از راه‌اندازي جهاد دانشگاهي واحد استان البرز در آينده‌اي نزديك و با حمايت مسئولان استاني خبر داد.

وي بارزترين فعاليت جهاددانشگاهي در كشور را در بخش تحقيقاتي درمان ناباروري و سلول‌هاي بنيادي دانست و افزود: در كنار اين فعاليت‌هاي علمي، جهاددانشگاهي در درمان بيماري‌هاي قلبي و كبدي نيز فعاليت دارد و هر چه ارتباط جهاد دانشگاهي با دستگاه‌هاي اجرايي و مراكز دانشگاهي بيشتر شود، گستره فعاليت‌هاي آن نيز افزايش مي‌يابد.

رئيس جهاد دانشگاهي با اشاره به لزوم راه‌اندازي جهاد دانشگاهي واحد استان البرز، گفت: مسئوليت راه‌اندازي جهاددانشگاهي واحد استان البرز به جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم واگذار و براي تشكيل اين واحد كارهاي مقدماتي انجام شده است.

يادگاري درادامه اظهار داشت: در اين راستا روز گذشته جلسه‌اي با استاندار و مسئولان و مديران ارشد استان البرز برگزار شد و هم‌اكنون كارگروهي با حمايت استانداري البرز براي پيگيري اين كار تشكيل شده است كه اميدواريم با كمك دستگاه‌هاي اجرايي استان و دانشگاه تربيت معلم در آينده‌اي نزديك اين واحد‌ راه اندازي شود.

وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم با افزايش ميزان حضور در دانشگاه‌ها، فعاليت‌هاي جهاد بيش از پيش شده و خدمات بيشتري به دانشگاهيان ارائه كنيم و همان‌طور كه در 30 سال گذشته فعاليت‌هاي چشم‌گيري داشته‌ايم براي آينده جهاد نيز برنامه‌هاي مناسبي براي خدمت بيشتر به كشور داشته باشيم.

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۰