اخبار / دانشگاهی / جزئیات مصاحبه کارشناسی فوریت های پزشکی ۱۸ مهر اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات مصاحبه کارشناسی فوریت های پزشکی ۱۸ مهر اعلام می شود

جزئیات مصاحبه معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی روز یکشنبه ۱۸ مهر در سایت سازمان سنــجش اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی و انتشار فهرست‌ اسامی که جزو معرفی شدگان‌ چند برابر ظرفیت‌ پذیرش رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی هستند، این گروه از افراد باید برای مصاحبه به دانشگاه های مربوطه مراجعه کنند.

این افراد در رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکزکارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کد رشته‌محل‌های ۱۲۱۴ تا ۱۲۴۱ ، ۵۱۲۷ و ۵۱۸۴ تا ۵۱۸۶ ) معرفی شده اند.

فهرست اسامی این افراد در پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی سازمان سنجش اعلام شده است.

معرفی شدگان لازم است برای آگاهی از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به اطلاعیه سازمان سنجش که در روز یکشنبه ۱۸ مهرماه ۹۵ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  و همچنین در نشریه‌ پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور)  روز دوشنبه ۱۹ مهرماه درج خواهد شد، مراجعه کنند.  

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی 
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵