اخبار / دانشگاهی / جزئیات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

<>داوطلبان کنکور سراسری که علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند می‌توانند در دو گروه تمام وقت و نیمه‌وقت این دانشگاه انتخاب رشته کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در گروه‌های ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی به دو بخش کد رشته‌ تمام وقت و نیمه‌وقت تقسیم شده است.

<>داوطلبان می‌توانند با دریافت این دفترچه رشته‌های مورد علاقه خود را در پنج گروه آزمایشی تا 20 کدرشته انتخاب کنند.

<>مهلت انتخاب رشته علاقه‌مندان دانشگاه آزاد اسلامی از فردا تا 26 مرداد است، متقاضیان می‌توانند به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند و با توجه به نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب 20 رشته/محل اقدام کنند.

<>همچنین داوطلبان می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت‌نام گزینه علاقه‌مندی به گروه هنر و زبان‌های خارجه را انتخاب کرده‌اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده‌اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره‌مند شوند.

<>داوطلبان در نظر داشته باشند که در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی (گروه آزمایشی اصلی، گروه هنر و یا گروه زبان خارجه) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت www.azmoon.org انتخاب رشته کنند.

<>داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی‌کنند، توجه داشته باشند که بخش اعظم رشته/محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org ثبت‌نام کنند.

<>داوطلبان ابتدا از وجود رشته/محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس اقدام به خریداری کارت اعتباری دوره مربوطه کنند.

<>دفترچه انتخاب رشته از اینجا قابل مشاهده است.

<>شماره تلفن 4743 ستاد پاسخگویی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است که می‌توانند پاسخ سوالات خود را از این طریق دریافت کنند.

<>همچنین نشانی شبکه روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه Sanjesh.iau.ac.ir است که داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنند. سامانه پرسش و پاسخ مجازی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه نیز به نشانی Faq.azmoon.org است.

<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶