اخبار / دانشگاهی / جزئیات ثبت‌نام و برگزاری آزمون دانشنامه دندانپزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات ثبت‌نام و برگزاری آزمون دانشنامه دندانپزشکی اعلام شد

داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را به پایان رسانده‌اند، می‌توانند از روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه به مدت یک هفته اقدام به ثبت‌نام کنند.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سی و چهارمین دوره آزمون کتبی دانشنامه گواهینامه دندانپزشکی، روز دوشنبه پنجم شهریورماه و آزمون شفاهی روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه ششم تا هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

<>داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحدها و پایان‌نامه) به پایان رسانده‌اند، می‌توانند از روز یکشنبه ۲۰ خرداد ماه تا یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به آدرس http://www.sanjeshp.ir/ ثبت‌نام کنند.

<>همچنین کلیه داوطلبان از تاریخ ۱۹ تا ۳۱ خردادماه باید برای ثبت‌نام و ارسال مدارک در سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت به آدرس http://obligat.behdasht.gov.ir اقدام کنند.

<>طبق اعلام مرکز سنجش مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت شامل گواهی معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه برای آقایان (صرفا برای کسانی که خدمات سربازی انجام داده یا معاف بوده‌اند)، نامه بنیاد ملی نخبگان (برای مشمولین نظام وظیفه که در این بنیاد مشغول انجام پروژه هستند)، مدارک مربوط به ایثارگری، مدارک مربوط به عضویت استعداد درخشان با تایید دانشگاه محل تحصیل و تصویر سند تعهد محضری دوره دندانپزشکی عمومی (در صورت تعهد استانی) است.

<>همچنین تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه برای متاهلین و غیرمجردها، تصویر سند تعهد محضری دوره دستیاری، تصویر حکم استخدام، مدارک طرح نیروی انسانی و مدارک مربوط به استفاده از شرایط بومی از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت در سامانه است.

<>دانش آموختگان خارج از کشور نیز باید مدارک مربوط به خود را جهت ثبت‌نام ارسال کنند. این مدارک در سایت سنجش پزشکی اعلام شده است.

<>لازم به ذکر است که محل برگزاری آزمون، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران خواهد بود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷