اخبار / دانشگاهی / جزئیات ثبت‌نام در آزمون‌های جامع علوم‌پایه و پیش‌کاروزی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات ثبت‌نام در آزمون‌های جامع علوم‌پایه و پیش‌کاروزی

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای جزئیات ثبت‌نام در آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کاروزی را اعلام کرد.

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ براساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درباره آزمون‌های جامع‌ علوم‌پایه و پیش‌کاروزی، داوطلبان تحصیل‌کرده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده‌اند، قبل از ثبت‌نام، از طریق سایت epay.sanjeshp.ir باید مبلغ یک میلیون ریال به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت‌نام پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار‌کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی مراجعه کنند.

<>ثبت‌نام از روز چهارشنبه 4 بهمن آغاز شده است و تا 26 بهمن ادامه دارد. ثبت‌نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است. صدور کارت ورود به جلسه آزمون منوط به تایید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود.

<>داوطلبان تحصیل‌کرده در خارج از کشور باید قبل از واریز وجه ثبت‌نام از مرکز قطب برگزار‌کننده آزمون درباره برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور استعلام کنند.

<>داوطلبان تحصیل‌کرده در داخل کشور نیز برای ثبت‌نام تا روز پنجشنبه 26 بهمن به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار‌کننده آزمون‌های جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی میان دوره مراجعه و با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار‌کننده آزمون تماس برقرار کنند.

<>زمان برگزاری آزمون روز پنج‌شنبه 17 اسفند 96 خواهد بود.


<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶