اخبار / دانشگاهی / جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 11 و 14 بهمن را آخرین فرصت ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی و تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.
<>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 1396 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است و تا ساعت 24 روز شنبه 14 بهمن ادامه خواهد داشت.

<>داوطلبان حاضر در جلسه آزمون‌های سراسری و کارشناسی ناپیوسته 96 سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده و در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ثبت‌نام نکرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت این دوره هستند و می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر بیست رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

<>امکان ویرایش رشته محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام برای داوطلبان فراهم است.

<>ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

<>ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم تا ساعت 24 روز چهارشنبه 11 بهمن ادامه خواهد داشت.

<>متقاضیان ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل درباره انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در 20 رشته محل اقدام کنند.

<>داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) برای ثبت‌نام داوطلبان در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامی است.

<>متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می‌توانند در هر رشته‌ای از کارشناسی ناپیوسته براساس معدل مندرج در مدرک فارغ‌التحصیلی مقطع کاردانی ثبت‌نام کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و
مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶