اخبار / فراگیر پیام نور / جزئیات توزیع و رفع نقص کارت آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات توزیع و رفع نقص کارت آزمونهای فراگیر دانشگاه پیام نور

رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از توزیع کارت آزمونهای فراگیر این دانشگاه از 27 اردیبهشت خبر داد و گفت: آزمونهای فراگیر پیام نور در مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد 31 اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور از توزیع کارت آزمونهای فراگیر این دانشگاه از 27 اردیبهشت خبر داد و گفت: آزمونهای فراگیر پیام نور در مقاطع کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد 31 اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود. محمد هادی امین ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: داوطلبان می توانند روز دوشنبه 27  تا 29 اردیبهشت ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و پس از چاپ کارت شرکت در آزمون در صورت وجود نقص احتمالی به حوزه های رفع نقص کارت مراجعه کنند.   وی گفت: حوزه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور پیش از این از سوی سازمان سنجش اعلام شده است که داوطلبان در صورت وجود نقص احتمالی در کارت آزمون خود می توانند به این باجه ها مراجعه کنند.   رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور افزود: داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی و کارشناسی ارشد چنانچه درخصوص مندرجات مربوط به نام‌خانوادگی، نام، سال‌تولد، شماره‌شناسنامه، شماره ملی، موسسه فارغ‌التحصیلی، تاریخ فارغ‌التحصیلیی، معدل مقطع کاردانی، سهمیه کارمندی و کدرشته محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب و همچنین در صورتی که نسبت به بندهای جنس معلولیت مغایرتی مشاهده کنند، باید برای اصلاح موارد فوق به باجه های رفع نقص مراجعه کنند.   وی با اشاره به شرکت بالغ بر 250 هزار داوطلب در آزمونهای سال 89 فراگیر پیام نور، افزود: حدود 135 هزار نفر در مقطع کارشناسی، 11 هزار نفر در مقطع کاردانی به کارشناسی و 103 هزار نفر در مقطع ارشد در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده اند.

ناجی خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی بین 30 تا 35 نفر در هر رشته محل متغیر است ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد نیز بین 10 تا 20 نفر به شکل متغیر در هر رشته محل است.   وی اضافه کرد: آزمون نوبت نهم کارشناسی ارشد فراگیر در 54 کد رشته امتحانی و نوبت دوم کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) در 10 کد رشته امتحانی و آزمون بیست و یکم دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی در 23 گروه امتحانی روز جمعه&nbsp31 اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.   رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور تأکید کرد: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

تاریخ خبر شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹