اخبار / دانشگاهی / جزئیات برگزاری آزمون‌های ارشد و دکتری پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات برگزاری آزمون‌های ارشد و دکتری پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از نتایج نهایی آزمون دستیاری در اواخر ماه رمضان خبر داد.<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمد حسین پورکاظمی در نشست خبری جشنواره شهید مطهری، آزمون دستیاری و هفته آموزش که با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت صبح امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، درباره جزئیات آزمون دستیاری توضیح داد: شرکت کنندگان آزمون دستیاری می توانند دفترچه سوالات خود را از حوزه امتحانی خارج و بررسی کنند.

<>وی از انتشار کلید اولیه این آزمون از ساعت 12 روز شنبه 8 اردیبهشت خبر داد و گفت: داوطلبان با انتشار کلید اولیه می توانند در صورت اعتراض درخواست خود را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ثبت کنند تا اعتراضات آنها بررسی شود. همچنین کلید نهایی تا پایان هفته آینده بر روی همین سایت منتشر خواهد شد.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه نتایج نهایی آزمون دستیاری در اواخر ماه مبارک رمضان در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت، درباره آزمون های ارشد و دکتری پزشکی نیز گفت: آزمون PHD در روزهای 20 و 21 اردیبهشت با شرکت حدود 5 هزار نفر و آزمون کارشناسی ارشد پزشکی نیز در 14 تیر با شرکت 71 هزار نفر برگزار خواهد شد.

<>پورکاظمی ضمن انتقاد از فضای مجازی و مشکلاتی که به وجود می آورد تاکید کرد: داوطلبان آزمون ها حتما اخبار دقیق را از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی و معاونت آموزشی وزارت بهداشت پیگیری کنند و به اطلاعیه های نادرست منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد
و  سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷