اخبار / دانشگاهی / جزئیات برگزاری آزمون دکترای سال 96 مردادماه اعلام می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

جزئیات برگزاری آزمون دکترای سال 96 مردادماه اعلام می‌شود

 رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون دکترای سال 96 براساس قانون و اواخر امسال برگزار می‌شود که جزئیات برگزاری آن را مرداد ماه اعلام می‌کنیم.
ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با برگزاری آزمون دکترای سال 96 گفت: آزمون دکترا براساس قانون جدید که اواخر اردیبهشت به وزارت علوم و سازمان سنجش ابلاغ شده است برگزار می‌شود. براساس این قانون 50 درصد آزمون و 50 درصد سوابق پژوهشی برای پذیرش داوطلبان لحاظ می‌شود.
خدایی گفت: البته جزئیات برگزاری آزمون در شورای متشکل از دو وزیر علوم و بهداشت، دو رئیس دانشگاه، رئیس دانشگاه پیام نور و رئیس سازمان سنجش تعیین می‌شود.

رئیس سازمان سنجش گفت: مرداد ماه فرآیند دکترای سال 95 و پذیرش دانشجویان این مقطع قطعی می‌شود که بلافاصله پس از آن برای برگزاری آزمون سال 96 تصمیم‌گیری می‌کنیم ولی آنچه مسلم است آزمون دکترای سال 96 براساس قانون و اواخر امسال برگزار می‌شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵